Lloyd’s Academy lanceert haar 2025 programma  

Lloyd’s heeft haar Lloyd’s Academy 2025 programma , het   educatieplatform voor risicoprofessionals in de zakelijke verzekeringsmarkt, gelanceerd  waarmee zij  verzekeringsprofessionals wereldwijd dichter bij de Lloyd’s markt wil brengen, beter wil voorzien in de behoeften van klanten op het gebied van risico’s en mogelijkheden te creëren voor loopbaanontwikkeling.

Het biedt persoonlijke en online cursussen, evenementen, zakelijke simulaties en interactieve sessies om kennis te verdiepen, netwerken te versterken en de kracht en oplossingen van de Lloyd’s markt te benutten.Het 2025 programma omvat een reeks wereldwijde initiatieven die gezamenlijk meer dan 14.000 deelnemers bereiken, waaronder delegaties van senior wereldwijde risicomanagers en makelaars.

Enkele belangrijke onderdelen zijn:

  • Zogeheten ‘Signature programmes’ op het hoofdkantoor in Londen in samenwerking met wereldwijde brancheorganisaties, waaronder CIAB, FERMA en RIMS;
  • Bootcamps in verzekeringscentra over de hele wereld, waaronder Chicago, San Diego, Vancouver, Mexico City en Dubai.
  • Gastprogramma’s waarbij externe organisaties educatieve bezoeken brengen aan het hoofdkantoor in Londen, van branchepartners als Tysers en AIRMIC tot vooraanstaande onderwijsinstellingen als St. John’s University, University of Southern California, Hamburg School of Business Administration en ENASS – The National Insurance School in Frankrijk.

Het succes van de Lloyd’s Academy is volgens de organisatie te danken aan de toegewijde faculteit, die bestaat uit meer dan 200 experts van 70 marktorganisaties. Deze professionals verzorgen leersessies en schaduwoefeningen, waardoor het inzicht van deelnemers in Lloyd’s aanzienlijk wordt vergroot. Uit feedback blijkt dat de kennies en bekendheid van de deelnemers over de Lloyd’s markt en de voordelen daarvan met 40% is toegenomen.

In 2025 zal de Lloyd’s Academy doorgaan met het bieden van waardevolle mogelijkheden voor leden van de faculteit om hun profiel op te bouwen en hun netwerken uit te breiden met rijzende sterren en potentiële klanten over de hele wereld.