Stichting Salvage heeft een mobiele unit in gebruik genomen. Deze kan bij grotere calamiteiten worden ingezet als ruimte voor het te woord staan van gedupeerden en familieleden, het registreren van schade, voor het kantoorwerk van de Salvagecoördinatoren ter plaatse en voor het overleg met vertegenwoordigers van verzekeraars, gemeenten en dienstverlenende bedrijven. Met de inzet van deze unit hoopt de stichting meer zichtbaar namens de betrokken verzekeraars ter plaatse aanwezig te zijn. De verwachting is dat grote calamiteiten op deze manier beter kunnen worden gecoördineerd.








