Ga naar de inhoud
  • Nieuws
    • Risks
    • Insurance
    • Claims
    • Risk – en Schadetransfers
  • Nieuwsbrief
  • Magazine
  • Over
  • Adverteren
  • Nieuws
    • Risks
    • Insurance
    • Claims
    • Risk – en Schadetransfers
  • Nieuwsbrief
  • Magazine
  • Over
  • Adverteren

Home > Nieuws > Nieuwe corporate identity en logo voor Dolmans; nieuwe namen voor twee bedrijfsonderdelen

Nieuwe corporate identity en logo voor Dolmans; nieuwe namen voor twee bedrijfsonderdelen

  • Claims, Nieuwsbrief
  • 13-12-2016

 

Sinds gisteren 12 december jl. heeft Dolmans Groep haar merkbelofte gewijzigd in combinatie met een nieuwe corporate identity. Hierbij neemt Dolmans na ruim 15 jaar afscheid van haar vertrouwde  logo. “Met deze nieuwe corporate identity zijn we klaar om ons specialisme verder kracht bij te zetten”, stelt Dolmans, dat sinds de start in 1958 is uitgegroeid van een schoonmaakbedrijf naar een landelijk werkende 2.000 medewerkers en 22 vestigingen tellend dienstverlenend bedrijf op het gebied van schoonmaak, calamiteiten, asbestsanering, facility management en specialistische reiniging. Nieuw is ook dat zowel Dolmans Facilitaire Diensten (wordt: ‘Dolmans Schoonmaak Diensten’) als Dolmans de Jong Milieutechniek (wordt: ‘Dolmans Milieu Techniek) een nieuwe bedrijfsnaam heeft gekregen. Daarnaast zijn de namen Dolmans Calamiteiten Diensten, Dolmans Specialistische Reiniging en Dolmans Facility Management gehandhaafd en hetzelfde geldt voor de zusterbedrijven Trition en Qbuild.

Naast een nieuwe merkbelofte heeft Dolmans ook haar kernwaardes, merk-missie/visie opnieuw beschreven. ‘Gewoon doen wat de klant van ons verwacht zorgt voor tevreden klanten, maar wij willen gaan voor enthousiaste klanten.’ aldus Berthil Dolmans, algemeen directeur Dolmans Groep. ‘Met de komst van onze nieuwe corporate identity zijn we met alle entiteiten gaan nadenken hoe wij onze klanten enthousiast kunnen maken. Hoe wij ze elke dag weer een goed gevoel kunnen geven. Zo zijn wij ook aan onze nieuwe merkbelofte gekomen. Gegarandeerd een goed gevoel.’

Binnen Dolmans is gekeken naar de positie in de markt en is aan klanten gevraagd hoe zij Dolmans zien. Hieruit kon de conclusie getrokken worden dat men Dolmans ziet als specialist en dat men ook graag geholpen wil worden door een specialist. Of het nu gaat om glasbewassing, hulp na een calamiteit, dagelijkse schoonmaak, gevelreiniging, ondersteuning op facilitair vlak of asbest saneren. De Dolmans Groep staat voor één groep van specialisten en wil de klantbeleving op dit vlak ook gaan versterken.

Gerelateerde artikelen

Verbond van Verzekeraars zet nieuwe stappen richting duidelijkere schadeafhandeling bij overstromingen

Claims | 14-11-2025

Het Verbond van Verzekeraars gaat verder in gesprek met de overheid om schade door het falen van primaire keringen in de toekomst adequater te regelen. Onlangs verscheen de Kamerbrief over de evaluatie van de Wet tegemoetkoming schade bij rampen (Wts). In deze brief komt zowel de evaluatie van de Wts aan bod als een inventarisatie naar schadeafhandeling […]

House of Risks en De Graaf Risk- & Verzekeringsconsultancy gaan apart verder

Claims | 14-11-2025

House of Risks en Onno de Graaf gaan apart verder. Om beide ondernemingen de ruimte te geven verder te groeien in hun eigen kracht, hebben House of Risks en Onno de Graaf na een volgens beide intensieve en succesvolle periode van samenwerking besloten ieder hun eigen weg te gaan.Per 1 november zal Onno de verzekeringsadvieswerkzaamheden […]

Munich Re: schade door zware onweersbuien, bosbranden en overstromingen neemt toe :  verzekerde schade in kwart eeuw verzesvoudigd

Claims | 07-11-2025

  Hele wijken onder water, huizen met daken en muren doorzeefd met hagelstenen: in veel regio’s hebben de schades als gevolg van overstromingen, zware onweersbuien en bosbranden de afgelopen jaren een ongekende omvang bereikt. In verzekeringstermen worden deze gebeurtenissen traditioneel aangeduid als ‘non-peak risks’  of ‘secundaire risico’s’. De verklaring: jarenlang lag de nadruk vooral op […]

CrowdStrike 2025 European Threat Landscape Report: Europa op een na grootste doeltwit voor cybercriminaliteit

Claims | 07-11-2025

Europa is wereldwijd het op één na grootste doelwit van cybercriminaliteit, terwijl de activiteiten van de ‘Big Four’ van natiestaten toenemen. Dat zijn enkele uitkomsten  uit het deze maand gepresenteerde ‘2025 European Threat Landscape Report’ van Crowdstrike. Hierin komt verder naar voren dat Europese organisaties bijna 22% van de wereldwijde slachtoffers van ransomware en afpersing […]

Meld je aan voor de nieuwsbrief

"*" geeft vereiste velden aan

F.J. Ebbensstraat 81, 4007 WJ Tiel

info@riskenbusiness.nl

0344-633356 of 06-20490063

Linkedin
  • Nieuws
  • Risks
  • Insurance
  • Claims
  • Risk – en Schadetransfers
  • Nieuwsbrief
  • Magazine
  • Evenementen
  • Over
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
  • Cookie beleid
Ik wil adverteren
© 2025 Risk & Business

 | Design & Development door WP Masters

Manage Consent
To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Functional Altijd actief
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
  • Beheer opties
  • Beheer diensten
  • Beheer {vendor_count} leveranciers
  • Lees meer over deze doeleinden
View preferences
  • {title}
  • {title}
  • {title}