Ga naar de inhoud
  • Nieuws
    • Risks
    • Insurance
    • Claims
    • Risk – en Schadetransfers
  • Nieuwsbrief
  • Magazine
  • Over
  • Adverteren
  • Nieuws
    • Risks
    • Insurance
    • Claims
    • Risk – en Schadetransfers
  • Nieuwsbrief
  • Magazine
  • Over
  • Adverteren

Home > Nieuws > Nieuwe corporate identity en logo voor Dolmans; nieuwe namen voor twee bedrijfsonderdelen

Nieuwe corporate identity en logo voor Dolmans; nieuwe namen voor twee bedrijfsonderdelen

  • Claims, Nieuwsbrief
  • 13-12-2016

 

Sinds gisteren 12 december jl. heeft Dolmans Groep haar merkbelofte gewijzigd in combinatie met een nieuwe corporate identity. Hierbij neemt Dolmans na ruim 15 jaar afscheid van haar vertrouwde  logo. “Met deze nieuwe corporate identity zijn we klaar om ons specialisme verder kracht bij te zetten”, stelt Dolmans, dat sinds de start in 1958 is uitgegroeid van een schoonmaakbedrijf naar een landelijk werkende 2.000 medewerkers en 22 vestigingen tellend dienstverlenend bedrijf op het gebied van schoonmaak, calamiteiten, asbestsanering, facility management en specialistische reiniging. Nieuw is ook dat zowel Dolmans Facilitaire Diensten (wordt: ‘Dolmans Schoonmaak Diensten’) als Dolmans de Jong Milieutechniek (wordt: ‘Dolmans Milieu Techniek) een nieuwe bedrijfsnaam heeft gekregen. Daarnaast zijn de namen Dolmans Calamiteiten Diensten, Dolmans Specialistische Reiniging en Dolmans Facility Management gehandhaafd en hetzelfde geldt voor de zusterbedrijven Trition en Qbuild.

Naast een nieuwe merkbelofte heeft Dolmans ook haar kernwaardes, merk-missie/visie opnieuw beschreven. ‘Gewoon doen wat de klant van ons verwacht zorgt voor tevreden klanten, maar wij willen gaan voor enthousiaste klanten.’ aldus Berthil Dolmans, algemeen directeur Dolmans Groep. ‘Met de komst van onze nieuwe corporate identity zijn we met alle entiteiten gaan nadenken hoe wij onze klanten enthousiast kunnen maken. Hoe wij ze elke dag weer een goed gevoel kunnen geven. Zo zijn wij ook aan onze nieuwe merkbelofte gekomen. Gegarandeerd een goed gevoel.’

Binnen Dolmans is gekeken naar de positie in de markt en is aan klanten gevraagd hoe zij Dolmans zien. Hieruit kon de conclusie getrokken worden dat men Dolmans ziet als specialist en dat men ook graag geholpen wil worden door een specialist. Of het nu gaat om glasbewassing, hulp na een calamiteit, dagelijkse schoonmaak, gevelreiniging, ondersteuning op facilitair vlak of asbest saneren. De Dolmans Groep staat voor één groep van specialisten en wil de klantbeleving op dit vlak ook gaan versterken.

Gerelateerde artikelen

SONAR-rapport Swiss Re: Extreme hitte dodelijker dan overstromingen, aardbevingen en orkanen samen

Claims | 13-06-2025

 Volgens recent wetenschappelijk onderzoek bezwijken elk jaar wereldwijd tot een half miljoen mensen aan de gevolgen van extreme hitte, meer dan de gecombineerde impact van overstromingen, aardbevingen en orkanen. Dit plaatst de waarneembare toename van extreme hittegebeurtenissen bij de belangrijkste opkomende risico’s, zo komt naar voren uit het ‘2025 SONAR-rapport’ van Swiss Re. De studie […]

NIBE-SVV en AethiQs innoveren samen met nieuwe opleiding tot Chief Risk Officer (CRO)  

Claims | 13-06-2025

NIBE-SVV, dé opleider voor de financiële dienstverlening, heeft samen met strategisch adviesbureau AethiQs een innovatieve en praktijkgerichte opleiding tot Chief Risk Officer (CRO) gelanceerd. De opleiding behandelt risicomanagement aan de hand van het RAVC-model (Risk Appetite Value Chain), dat bestaat uit de vier risicothema’s: risicogovernance, risicostrategie, risicoprocessen en risicobewustzijn. Dit model dient als praktisch raamwerk […]

16% meer inbraken in de zomer, regionaal opvallende verschillen; Etagewoningen, appartementen en rijtjeshuizen vaakst getroffen

Claims | 13-06-2025

  In de zomerperiode vinden landelijk 16% meer inbraken plaats, zo blijkt uit data van de Interpolis Inbraakbarometer. Met de ingang van de zomervakantie en met langere, zonnige dagen zijn bewoners zomers minder thuis, en inbrekers spelen hier handig op in. Interpolis en de Nationale Politie verwijzen dan ook naar het belang van preventieve maatregelen. […]

SecurityScorecard-rapport; Vrijwel alle grootste bedrijven in Frankrijk getroffen door cyberinbreuken door derden,

Claims | 13-06-2025

98 van de 100 grootste bedrijven in Frankrijk hebben  ten minste één keer te maken  gehad met inbreuken door derden in de afgelopen 12 maanden, zo blijkt uit het    ‘2025 Frankrijk Cybersecurity Rapport’van Security Scorecard. Hoewel sommige bedrijven hun interne verdediging hebben verbeterd, laten de gegevens zien dat de meeste inbreuken nu binnenkomen via leveranciers, […]

Meld je aan voor de nieuwsbrief

"*" geeft vereiste velden aan

F.J. Ebbensstraat 81, 4007 WJ Tiel

info@riskenbusiness.nl

0344-633356 of 06-20490063

Linkedin
  • Nieuws
  • Risks
  • Insurance
  • Claims
  • Risk – en Schadetransfers
  • Nieuwsbrief
  • Magazine
  • Evenementen
  • Over
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
  • Cookie beleid
Ik wil adverteren
© 2025 Risk & Business

 | Design & Development door WP Masters

Manage Consent
To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Functional Altijd actief
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
View preferences
{title} {title} {title}