Zwitserleven vaart een nieuwe koers en geeft het Zwitserleven gevoel een nieuwe richting met de merkcampagne ‘Een gevoel dat we delen’. “Met de start van de campagne op 12 maart wordt ook meteen de nieuwe positionering duidelijk. Stond in eerdere campagnes de pensioengenieter centraal, nu zien we vooral de personen die met hen meegenieten. Want dat is het mooie van het Zwitserleven gevoel: anderen voelen het ook”, aldus de verzekeraar. |
Het Zwitserleven gevoel staat voor het onbezorgde gevoel dat je alles goed geregeld hebt, en dat je lekker met pensioen kan. Paul Pilon, Brand Lead bij Zwitserleven: “Als je praat met mensen en hoort hoe ze hun pensioentijd willen besteden, dan past het beeld van de gepensioneerde man, eenzaam op een wit strand, ver weg van hier, niet meer in de huidige tijdsgeest. Pensioenambities zitten ‘m vaak in kleine dingen, niet in grote dromen. Bovendien wil niemand alleen oud worden. Daarom varen we een nieuwe koers. Door te laten zien dat als jij geniet van het Zwitserleven gevoel, anderen met je meegenieten.” |
Ga naar de campagnepagina |
Campagne Credits Verantwoordelijk bij Zwitserleven: Paul Pilon, Geneviève Ho Sam Sooi, Arne Galama, Tim Noomen, Joyce van Otterdijk Bureau: Selmore Creative Agency Productiemaatschappij: Bonkers United Regie: Bram Schouw Muziek: CRISandJEF MUSIC Sound: Public Audio Amsterdam Fotografie: Bibian Bingen Mediabureau: Dentsu |
