Nieuwe functie voor Hans Fako bij NN: Strategisch Business Partnerships Manager

Hans Fako heeft sinds 1 oktober jl. een nieuwe functie bij Nationale-Nederlanden: Strategisch Business Partnerships Manager.  Hij maakt tevens deel uit van het  NN Managementteam Marketing & Verkoop.                                                                                                                                              In zijn nieuwe functie is hij verantwoordelijk voor een viertal zaken: het strategisch bedienen en regisseren van een aantal topaccounts van Nationale-Nederlanden; het verkennen van de markt, distributie en de kansen op het gebied van (strategische) partnerships tot en met het sluiten van deals; new business development:  het regisseren van strategische projecten binnen het schade & inkomen domein en het onderhouden van strategische contacten met businesspartners van Nationale-Nederlanden.

Hans werkte de afgelopen 2,5 jaar bij NN als Key Accountmanager. Daarvoor werkte hij 18,5 jaar bij Delta Lloyd in verschillende (strategische) sales managementfuncties, laatstelijk als account director. Ook was hij ruim 2,5 jaar werkzaam bij Elvia Verzekeringen (Allianz),  4,5 jaar bij het toenmalige Erasmus Verzekeringen (later Delta lloyd en NN), ruim twee jaar bij beursmakelaar Brons van Lennep (inmiddels Aon) en eveneens ruim twee jaar bij AC Fraser & Co (later Erasmus) .