Meijers Vitaal neemt People & Payment over


 Meijers Vitaal neemt People & Payment over. Meijers beschikt hierdoor over een complete vitaliteitspropositie voor werkgevers, gebaseerd op advies, salarisadministratie, arbodienstverlening, casemanagement en verzuimverzekeringen. Alle medewerkerszaken onder één dak.

People & Payment uit Berkel & Rodenrijs bedient werkgevers in heel Nederland met salarisverwerking, advies over HR-zaken en gecertificeerde arbodienstverlening. Oprichters Roy Hulst en Mark Idzinga hadden de wens zich aan te sluiten bij een grotere partij voor meer stabiliteit en continuïteit en vonden in Meijers de juiste partner. Innovatie, streven naar kwaliteit en klanttevredenheid, lange termijn focus en ondernemerszin kenmerkt beide bedrijven.

 Daniel de Swaan, CEO bij Meijers, ziet grote kansen en heet People & Payment van harte welkom: “Meijers heeft in 2017 Meijers Vitaal opgericht, specialisten op het gebied van preventie, verzuim en arbeidsongeschiktheid. Een aanvulling op onze traditionele Employee Benefits afdeling met zorg- en inkomensverzekeringen en pensioenadvies. Met deze recente stap zijn we nog beter in staat om partner te zijn van onze klanten bij duurzame inzetbaarheid met oog voor de mens en voor de financiën. De koppeling van (salaris)systemen zorgt voor minder administratie. En de combinatie van gegevens leidt tot een effectievere inzet van preventiebudgetten. Heel relevant voor onze relaties.”

Ook People & Payment oprichters Roy Hulst en Mark Idzinga zijn verheugd. Roy: “Deze samensmelting zorgt voor een nieuwe impuls. Onze klanten krijgen toegang tot brede expertise op het gebied van duurzame inzetbaarheid, arbo-, Ziektewet- en WIA-dienstverlening.” Mark vult aan: “Met name in die laatste twee zien we voor onze arbo-klanten enorme voordelen. Waar we tot nu toe onze klanten alleen bijstonden bij de eerste twee jaar van ziekte van werknemers, kunnen we onze klanten nu goed ontzorgen bij zieke werknemers die in een uitkeringssituatie terecht komen. Hiermee krijgen onze klanten veel meer grip op hun verzuimkosten. Ook profiteren zij van een professionele infrastructuur en kunnen we klanten goed helpen op het gebied van verzekeringen. Doorslaggevend voor ons was ook de culturele klik.”