Marsh McLennan en Bloomberg Media hebben EEN strategisch kennispartnerschap aangekondigd ter ondersteuning van geselecteerde evenementen van Bloomberg Media, waaronder het Bloomberg New Economy Forum, Bloomberg New Economy Coalitions, Qatar Economic Forum, Bloomberg House in Davos en Bloomberg Invest New York.
Dit partnerschap richt zich op het ontwikkelen en verspreiden van thought leadership tijdens de wereldwijde topevenementen van Bloomberg, om zo senior internationale bedrijfsleiders en beleidsmakers te helpen hun weerbaarheid tegen economische onzekerheden en systeemrisico’s te vergroten – onderwerpen die van cruciaal belang zijn voor het publiek van Marsh McLennan en Bloomberg Media.
“Dit is het eerste mediapartnerschap dat het nieuwe merk Marsh weerspiegelt, dat volgend jaar wereldwijd wordt gelanceerd. Het nieuwe merk Marsh staat voor de toonaangevende, gespecialiseerde capaciteiten van het bedrijf op het gebied van risico, herverzekering en kapitaal, mensen en investeringen, en managementconsultancy, en weerspiegelt de voortdurende evolutie van het bedrijf om steeds meer impact te hebben voor zijn klanten.”
Deskundigen van Marsh McLennan uit alle bedrijfsonderdelen, Marsh, Guy Carpenter, Mercer en Oliver Wyman, zullen hun kennis inbrengen in geselecteerde evenementen van Bloomberg Media en toekomstgerichte analyses leveren om gemeenschappen en bedrijven te helpen veerkrachtiger te worden tegen uitdagingen zoals geopolitieke spanningen, verstoringen in de toeleveringsketen, stijgende kosten voor gezondheidszorg, financiële onzekerheid, extreme weersomstandigheden en snelle technologische veranderingen. Risico’s waarmee nieuwe en gevestigde economieën over de hele wereld worden geconfronteerd.
“Economieën en bedrijven hebben tegenwoordig meer veerkracht nodig om met onderling verbonden uitdagingen om te gaan. Hoe kunnen we het beste plannen voor een langere levensduur en tegelijkertijd onze carrière, gezondheidszorg en pensioenbehoeften beheren, of toeleveringsketens in kaart brengen tegen de achtergrond van toenemende geopolitieke en natuurrampenrisico’s”, aldus John Doyle, president en CEO van Marsh McLennan.
“Onze bedrijven werken actief samen met klanten om oplossingen te bieden voor deze en andere complexe problemen. We zijn er trots op dat we als kennispartner van Bloomberg mogen optreden tijdens zijn belangrijke evenementen en onze inzichten mogen delen om gemeenschappen en bedrijven te helpen floreren te midden van schokken en verstoringen.”“We zijn verheugd om samen te werken met Marsh McLennan nu zij aan dit nieuwe hoofdstuk beginnen onder de uniforme merknaam Marsh”, aldus Karen Saltser, CEO van Bloomberg Media.
“Met behulp van de kracht van ons wereldwijde media- en evenementenplatform zal Bloomberg Media de expertise van Marsh op het gebied van risico’s en veerkracht onder de aandacht brengen van een wereldwijd publiek, en hun betrouwbare inzichten vertalen naar actie. Als wereldleider op het gebied van data, analyse en storytelling bevinden we ons in een unieke positie om de stem van Marsh te versterken in een tijd waarin bedrijven en gemeenschappen overal ter wereld opnieuw nadenken over hoe ze met onzekerheid moeten omgaan.”













