Centraal Beheer lanceert 63ste ‘Even Apeldoorn bellen’-commercial

Gisteren – 22 mei jl. – is de nieuwe ‘Even Apeldoorn bellen’-commercial ‘Scammers’ in première gegaan. Dit is de 63ste commercial in de langstlopende reclamecampagne van Nederland, bekend van bekroonde klassiekers als ‘Rio’, ‘Leeuw’ en ‘Acupunctuur’. Een humoristische reeks die al ruim 40 jaar symbool staat voor de dienstverlening van Centraal Beheer.

Centraal Beheer hoopt Nederland weer een flinke glimlach te bezorgen met de nieuwe reclame ‘Scammers’ (=oplichters). “Heel Nederland kent ons van ‘Even Apeldoorn bellen’. De slogan is niet voor niks een begrip in de Dikke Van Dale en een dagelijks gebruikte hashtag op social media”, licht Marteyn Roose, directievoorzitter van Centraal Beheer toe.

 

Meer dan een slogan
Roose: “Even Apeldoorn bellen is veel meer dan alleen een slogan: het kenmerkt onze persoonlijke benadering en toegankelijkheid, onze drive om mensen en ondernemers echt verder te helpen. Het staat symbool voor direct en menselijk contact. Dat is na 40 jaar nog net zo relevant. Zeker in dit digitale tijdperk. De uitdagingen en vraagstukken van de maatschappij veranderen, maar de kern van ons werk blijft hetzelfde. Je bent slechts één belletje, appje, chatje van ons verwijderd. En je telefoon zit tegenwoordig altijd in je broekzak, tenminste meestal…”

De nieuwe commercial ‘Scammers’ laat de eigentijdse uitdagingen op reis zien: hoe een ogenschijnlijk klein moment van onoplettendheid grote gevolgen heeft voor een jonge backpacker. Dit is de eerste campagne van reclamebureau TBWA\NEBOKO, die na 37 jaar het stokje overnam van DDB.

De campagne van Centraal Beheer is vanaf 23 mei op tv en online te zien. Je vindt hem hier.

https://youtu.be/9L35Sw4PCcQ