ARAG lanceert nieuwe campagne voor met name de jongere doelgroep

Met een nieuwe geïntegreerde campagne brengt ARAG haar rechtsbijstandverzekering opnieuw onder de aandacht. De campagne richt zich met name op de jongere doelgroep en speelt in op belangrijke ‘life events’, zoals het kopen van een huis of auto. “Een rechtsbijstandverzekering is en blijft relevant. En met de juristen van ARAG achter je, voel je je sterk en zelfverzekerd”, benadrukt de rechtsbijstandverzekeraar daarin.

“ARAG onderscheidt zich door de betrokken en empathische juristen en de meest persoonlijke zaakbehandeling. En dat is terug te zien in de hoge klanttevredenheid. ARAG scoort een 8,4 op zaakbehandeling en een 8,7 op telefonisch juridisch advies.” Jessica Klugkist, Corporate Communications Manager van ARAG: “Dat is de hoogste klanttevredenheid in ons segment! Dit bewijst dat klanten en partners op ons juridisch advies kunnen vertrouwen. We zijn ontzettend trots klanten te kunnen bijstaan bij een juridisch conflict of juist om dat te voorkomen.”

De campagne is ontwikkeld door Open Now in samenwerking met Wisecrackers en gaat maandag 27 juni van start op radio, out of home en online. In de campagne worden de verschilpunten met de concurrentie benadrukt: de betrokken, empathische specialisten in iedere juridische discipline en de hoogste klanttevredenheid.