100-jarige Goudse grijpt eeuwfeest aan voor ode aan ondernemers  

De Goudse bestaat 100 jaar en grijpt haar eeuwfeest aan voor een eerbetoon aan het Nederlandse mkb. Heel 2024 voert de verzekeraar een online en offline campagne in de media, met een hoofdrol voor ondernemers die zelfverzekerd hun eigen koers volgen. “Net zoals we dat zelf sinds 1924 ook al doen. De vier woorden die als vaste conclusie in alle uitingen terugkeren, onderstrepen die eigenheid: ‘Lang leve jouw manier.’, aldus De Goudse

De campagne is gebaseerd op de start van De Goudse zelf. Toen onze oprichter, Geert Bouwmeester, in 1924 op zijn 22e besloot zijn eigen verzekeringsmaatschappij te starten, waren er genoeg mensen die hem uitlegden dat hij te jong en te ambitieus was en wat er allemaal mis kon gaan. Hij trok zich daar gelukkig niet veel van aan en ging door, op zijn eigen, unieke manier. In onze campagne laten we ondernemers zien die uit datzelfde hout zijn gesneden.

Van online video’s tot billboards en radio 

De Goudse richt zich met deze jubileumcampagne op mkb’ers. Die komen gedurende heel 2024 video’s en advertenties tegen op nieuws- en ondernemerssites, Instagram en Facebook en waar ze zich online maar bevinden. In drie periodes (maart-april, mei-juni en september-oktober) is De Goudse ook zichtbaar op billboards en te horen met radiocommercials op BNR, NPO Radio 2, Radio 538 en Veronica.
“In de campagne verwijzen we naar de onafhankelijk adviseurs. Zij vormen tenslotte onze brug naar de particuliere en zakelijke markten die wij bedienen. ‘Lang leve jouw manier’ is een belofte die we alleen samen met hen waar kunnen maken. Want niemand dan de persoonlijk adviseur weet beter op welke manier we klanten het beste van dienst kunnen zijn.”

 Beluister de  radiocommercials

Radio-commercial 1 – Lang leve jouw manier

De Goudse Verzekeringen · Radiocommercial Lang leve jouw manier

Radio-commercial 2 – Verzekeringsadviseur

De Goudse Verzekeringen · Radiocommercial tag on verzekeringsadviseur

Bekijk  campagne

Bekijk alle video’s