Op 15 december a.s. organiseert de Stichting toetsing verzekeraars speciaal voor keurmerkhouders een themabijeenkomst over klantcontact bij keurmerkhouder Aegon in Den Haag. Keurmerhouders die willen wat de resultaten zijn uit het thema-onderzoek naar klantcontact en/of willen leren van en discussiëren met collega-verzekeraars, kunnen zich hiervoor inschrijven.
De themabijeenkomst is bedoeld om u de resultaten uit het thema-onderzoek naar klantcontact te laten weten en om best practices te delen. STV zal zelf kort iets vertellen over de resultaten van het thema-onderzoek. De bijeenkomst begint om 13.30 uur (ontvangst vanaf 13.00 uur) en wordt omstreeks 16.40 uur afgesloten met een netwerkborrel
Nicoline den Boogert, Media en onderzoeksmanager, Marise Sperling, Contentmanager Merk & Media bij keurmerkhouder Aegon zullen vertellen over de social media-aanpak van Aegon en Ankie Straathof, manager Customer Care & Sales bij warenhuis De Bijenkorf, zal ingaan op hoe de Bijenkorf het klantcontactcenter heeft ingericht.
Voor nadere informatie : info@toetsingverzekeraars.nl,