Businesscase DUPI na 12,5 jaar nog steeds relevant

“Terugkijkend was er in 2010 een zeer gezonde businesscase voor DUPI Underwriting: de Marine verzekeringsmarkt in Nederland had dringend behoefte aan een uitdager van de gevestigde orde! Die Business Case leeft nog steeds en is relevant!.” Die woorden sprake Stijn Bakkeren en Anton Cornel, beiden Executive Director bij DUPI Group, gisteren tijdens een met honderden relaties druk bezochte bijeenkomst ter gelegenheid van het 12,5-jarig bestaan. In 2010 werd het bedrijf opgericht onder de naam DMI:P Dutch Marine Insurance.

Zij bedankten in een korte, humoristisch getinte   en af en toe wat prikkelende menage-a-deux zowel hun collega’s –  “we zouden hier echter niet staan als het niet was voor de eindeloze inzet, niet aflatende toewijding en nooit op te geven mentaliteit van ons allemaal bij DUPI – als de relaties  in de markt: “Bedankt voor jullie steun! Samen maken we het verschil, samen winnen we de wereld, samen blijven we de gevestigde orde uitdagen.”  “Wij zetten ons in om onze klanten en makelaars te bedienen, onze collega’s te ondersteunen, samen te werken met onze vervoerders, waarde toe te voegen aan de markt. Waarde toevoegen aan het systeem. We zijn bij DUPI slechts één telefoontje verwijderd, we hoeven bij DUPI niet te escaleren naar de ivoren torens van een anoniem hoofdkantoor, bij DUPI is wat je ziet wat je krijgt.. Zaken mengen met plezier, dat is de DUPI-manier. Want het zakenleven is een feestje

Het feest vond plaats in de historische Schiedamse havens bij Cafe Sjiek, dat  samen met alle DUPI collega’s en 450 betrokken klanten en relaties uit binnen- en buitenland werd gevierd.  Speciaal voor de gelegenheid was een ponton over het water gelegd.Onde rhet genot van heen hapje en een drankje konden de aanwezigen luisteren naar optredens van  de huiszanger van DUPI, Andrew Dean, het trio ‘Roept u maar’ en Joel Borelli.