Schadebedrijven zien veel op zich afkomen: merkerkend schadeherstel, een nieuw keurmerk, nieuwe sturing vanuit verzekeraars en naar verwachting een krimpende markt in de komende jaren. Hoe bepaal je als schadebedrijf daarin je positie en wat kun je verwachten van je toeleveranciers en partners? Al deze zaken en meer komen aan de orde op de bijeenkomst van 11 oktober a.s. van Automotive Insiders.
Verschillende personen hebben reeds hun medewerking aan het event toegezegd: Denis Maessen, die met een laatste presentatie zijn kritische visie zal geven op allerlei belangrijke kwesties; Erik Boertjes, Manager Automotive Partnerships bij Allianz, Ad van Diepenbeek, directeur Van Mossel Autoschade Groep, Leo Oude Essink, eigenaar OBA, en Jasper Verweij, verantwoordelijk voor DAT bij VWE, die in zijn presentatie onder meer de volgende zaken aan de orde laat komen: leeftijd voertuigpark en nieuwverkoop/import/export impact op schademarkt, hoe is de ontwikkeling van de segmentmix en wat heeft dat voor impact op schademarkt? (eerder total loss), hoe is de ontwikkeling van aantal modellen en wat heeft dat voor impact op schademarkt?, hoe is de ontwikkeling van uitrustingsniveaus (hoeveelheid opties, en dan met name ADAS systemen) en wat is de impact op de complexiteit van schadeherstel?”
De bijeenkomst vindt plaats in Wierickerschans, Zuidzijde 132, (2411 RX) in Bodegraven. Het begin is om 16.00 uur (ontvangst 15.30 uur) en duurt tot omstreeks 19.00 uur. Voor nadere informatie en aanmelden http://automotiveinsiders.nl/nl/events/details/Schademarkt_in_transitie/87. Contactpersoon is Esmée Dirkse, email: edirkse@automotiveinsiders.nl.