Stillwater Insurance selecteert Simplifai voor schadeafhandeling met AI-automatisering

 

Simplifai,  leverancier van AI-gestuurde automatiseringsoplossingen, heeft haar eerste Amerikaanse klant verwelkomd:  Stillwater Insurance. “Dit is een belangrijke stap in het automatiseren van het schadeproces van Stillwater, waardoor zowel de klantervaring als de operationele efficiëntie worden verbeterd.”

Stillwater Insurance, aanbieder van persoonlijke en zakelijke verzekeringsproducten in alle 50 staten, gaat de Claims Intake Solution van Simplifai gebruiken om de inname van claimgerelateerde e-mails en bijlagen te stroomlijnen. De oplossing vermindert de noodzaak voor handmatige gegevensextractie en -verwerking, waardoor medewerkers meer tijd overhouden voor urgente en waardevolle taken.

Door de tijd van medewerkers te optimaliseren van medewerkers te optimaliseren, kan Stillwater Insurance de responstijd aanzienlijk verkorten en consequent voldoen aan de verwachtingen van klanten, zelfs tijdens piekperiodes. Dit draagt bij aan een betere klantbinding, aanzienlijke kostenbesparingen en bedrijfsgroei op lange termijn.

John Dole, CISO van Stillwater Insurance Group: “We zijn enthousiast over het gebruik van AI om een efficiënter proces te helpen creëren. We hebben voor Simplifai gekozen vanwege hun professionaliteit en toewijding om geen compromissen te sluiten op het gebied van beveiliging, compliance en gegevensprivacy.”

Mark Davey, President en CEO van Stillwater Insurance Group, voegt hieraan toe: “Ons doel is om het meest betrouwbare verzekeringsbedrijf in de branche te zijn. Om dat vertrouwen te winnen, moeten we snel en accuraat reageren op claims. Deze oplossing stelt ons in staat om veel efficiënter te zijn bij het begin van een claim, zodat we ons kunnen richten op wat we het beste kunnen – zorgen voor onze klanten wanneer ze ons het meest nodig hebben.”