Sedgwick lanceert een innovatieve oplossing, een AI-gegenereerde samenvattingsfunctie voor claims in viaOne. Sedgwick’s digitale hub die klanten real-time toegang biedt tot hun gegevens en inzicht geeft in elk aspect van hun claims.
Met deze nieuwe functie kunnen onderzoekers en schadeprofessionals volgens het internationaal opererende expertiseconcern met één klik op de knop snel een samenvatting bekijken van de informatie van de afgelopen 12 maanden over een bepaalde claim. Deze oplossing transformeert het schadeproces omdat het op efficiënte wijze belangrijke inzichten, behoudssuggesties, de volgende beste acties, interactieve schikkingen, kwaliteitsborging, voorspellende modellering, vereisten van de risicodrager en nog veel meer biedt.
Door gebruik te maken van Sedgwick’s gepatenteerde GenAI technologie, worden nieuwe efficiënties gecreëerd voor onderzoekers bij het overnemen van claims of het uitvoeren van schadebeoordelingen, waardoor het proces wordt gestroomlijnd en tijd wordt bespaard. Deze recente vooruitgang in Sedgwick’s technologische evolutie positioneert het bedrijf verder als de leidende schadebeheerder in het revolutioneren van schademanagement. “Het creëren van deze functie voor het samenvatten van claims is een bewijs van Sedgwick’s toewijding aan het vereenvoudigen van claims en het transformeren van de industrie. We blijven hyper gefocust op het gebruik van de laatste technologische innovaties om nieuwe verbeteringen te introduceren”, aldus het bedrijf.
De creatie van deze samenvattingsfunctie voor claims is een bewijs van Sedgwick’s toewijding aan het vereenvoudigen van claims en het transformeren van de industrie. “We blijven hyper gefocust op het gebruik van de nieuwste technologische innovaties om nieuwe verbeteringen in de claimprocessen te introduceren,” zegt Leah Cooper, Global Chief Digital Officer. “Door de integratie van data science, GenAI en de diepgaande kennis van Sedgwick van de sector, blijven we oplossingen ontwikkelen die de ervaring van onze klanten verbeteren en de lat voor de schade-industrie als geheel hoger leggen.”
Deze innovatie bouwt voort op het succes van de Sidekick+-technologie van het bedrijf, een eerste bekroonde applicatie die in 2023 werd gelanceerd en die de ChatGPT-technologie van Microsoft/OpenAI integreert met de gevestigde tools voor schadebeheer van Sedgwick