Ga naar de inhoud
  • Nieuws
    • Risks
    • Insurance
    • Claims
    • Risk – en Schadetransfers
  • Nieuwsbrief
  • Magazine
  • Over
  • Adverteren
  • Nieuws
    • Risks
    • Insurance
    • Claims
    • Risk – en Schadetransfers
  • Nieuwsbrief
  • Magazine
  • Over
  • Adverteren

Home > Nieuws > Nieuwe corporate identity en logo voor Dolmans; nieuwe namen voor twee bedrijfsonderdelen

Nieuwe corporate identity en logo voor Dolmans; nieuwe namen voor twee bedrijfsonderdelen

  • Claims, Nieuwsbrief
  • 13-12-2016

 

Sinds gisteren 12 december jl. heeft Dolmans Groep haar merkbelofte gewijzigd in combinatie met een nieuwe corporate identity. Hierbij neemt Dolmans na ruim 15 jaar afscheid van haar vertrouwde  logo. “Met deze nieuwe corporate identity zijn we klaar om ons specialisme verder kracht bij te zetten”, stelt Dolmans, dat sinds de start in 1958 is uitgegroeid van een schoonmaakbedrijf naar een landelijk werkende 2.000 medewerkers en 22 vestigingen tellend dienstverlenend bedrijf op het gebied van schoonmaak, calamiteiten, asbestsanering, facility management en specialistische reiniging. Nieuw is ook dat zowel Dolmans Facilitaire Diensten (wordt: ‘Dolmans Schoonmaak Diensten’) als Dolmans de Jong Milieutechniek (wordt: ‘Dolmans Milieu Techniek) een nieuwe bedrijfsnaam heeft gekregen. Daarnaast zijn de namen Dolmans Calamiteiten Diensten, Dolmans Specialistische Reiniging en Dolmans Facility Management gehandhaafd en hetzelfde geldt voor de zusterbedrijven Trition en Qbuild.

Naast een nieuwe merkbelofte heeft Dolmans ook haar kernwaardes, merk-missie/visie opnieuw beschreven. ‘Gewoon doen wat de klant van ons verwacht zorgt voor tevreden klanten, maar wij willen gaan voor enthousiaste klanten.’ aldus Berthil Dolmans, algemeen directeur Dolmans Groep. ‘Met de komst van onze nieuwe corporate identity zijn we met alle entiteiten gaan nadenken hoe wij onze klanten enthousiast kunnen maken. Hoe wij ze elke dag weer een goed gevoel kunnen geven. Zo zijn wij ook aan onze nieuwe merkbelofte gekomen. Gegarandeerd een goed gevoel.’

Binnen Dolmans is gekeken naar de positie in de markt en is aan klanten gevraagd hoe zij Dolmans zien. Hieruit kon de conclusie getrokken worden dat men Dolmans ziet als specialist en dat men ook graag geholpen wil worden door een specialist. Of het nu gaat om glasbewassing, hulp na een calamiteit, dagelijkse schoonmaak, gevelreiniging, ondersteuning op facilitair vlak of asbest saneren. De Dolmans Groep staat voor één groep van specialisten en wil de klantbeleving op dit vlak ook gaan versterken.

Gerelateerde artikelen

MainPlus verhuisd naar nieuw onderkomen in Rijswijk

Claims | 18-08-2025

  Sinds 15 augustus jl  verricht MainPlus haar werkzaamheden vanuit een ander onderkomen in Rijswijk:  Park Hoornwijck 6B, 2289 CZ Rijswijk. Telefoonnummers en emailadressen blijven ongewijzigd

ARN voldoet aan verplichtingen recycling autowrakken, circulariteit kan beter

Claims | 01-08-2025

  Producentenorganisatie Auto Recycling Nederland (ARN) voldoet aan de wettelijke verplichtingen voor de uitgebreide producentenverantwoordelijkheid (UPV) voor autowrakken. De ILT ziet wel ruimte voor ARN om meer ambitie te tonen in het recyclen van auto’s die buiten de producentenorganisatie vallen. Dit constateert de Inspectie Leefomgeving en Transport (ILT) in een rapport na onderzoek bij ARN.   […]

ABI reageert op de aankondigingen van toezichthouder FCA over autoverzekeringen

Claims | 01-08-2025

De Britse toezichthouder FCA (Financial Conduct Authority) roept autoverzekeraars op de afhandeling van schadeclaims te verbeteren. “De stijgende premies voor autoverzekeringen worden weliswaar grotendeels worden veroorzaakt door externe kostendruk, maar dat de manier waarop sommige verzekeraars schadeclaims afhandelen nog steeds tekortkomingen vertoont”. Uit een marktanalyse van de FCA blijkt dat de stijging van de kosten […]

Internationale peiling: verkeersdeelnemers keuren risico’s af, maar nemen ze toch

Claims | 01-08-2025

  Uit de derde editie van de internationale ESRA-enquête (E-Survey of Road users’ Attitudes) blijkt dat hoewel het risicogedrag in het verkeer over het algemeen wordt afgekeurd, veel automobilisten zich er toch schuldig aan maken. In Nederland gaf 58% van de automobilisten aan te hard te rijden binnen de bebouwde kom; ook vermoeid rijden (19%), […]

Meld je aan voor de nieuwsbrief

"*" geeft vereiste velden aan

F.J. Ebbensstraat 81, 4007 WJ Tiel

info@riskenbusiness.nl

0344-633356 of 06-20490063

Linkedin
  • Nieuws
  • Risks
  • Insurance
  • Claims
  • Risk – en Schadetransfers
  • Nieuwsbrief
  • Magazine
  • Evenementen
  • Over
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
  • Cookie beleid
Ik wil adverteren
© 2025 Risk & Business

 | Design & Development door WP Masters

Manage Consent
To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Functional Altijd actief
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
View preferences
{title} {title} {title}