Ga naar de inhoud
  • Nieuws
    • Risks
    • Insurance
    • Claims
    • Risk – en Schadetransfers
  • Nieuwsbrief
  • Magazine
  • Over
  • Adverteren
  • Nieuws
    • Risks
    • Insurance
    • Claims
    • Risk – en Schadetransfers
  • Nieuwsbrief
  • Magazine
  • Over
  • Adverteren

Home > Nieuws > Nieuwe corporate identity en logo voor Dolmans; nieuwe namen voor twee bedrijfsonderdelen

Nieuwe corporate identity en logo voor Dolmans; nieuwe namen voor twee bedrijfsonderdelen

  • Claims, Nieuwsbrief
  • 13-12-2016

 

Sinds gisteren 12 december jl. heeft Dolmans Groep haar merkbelofte gewijzigd in combinatie met een nieuwe corporate identity. Hierbij neemt Dolmans na ruim 15 jaar afscheid van haar vertrouwde  logo. “Met deze nieuwe corporate identity zijn we klaar om ons specialisme verder kracht bij te zetten”, stelt Dolmans, dat sinds de start in 1958 is uitgegroeid van een schoonmaakbedrijf naar een landelijk werkende 2.000 medewerkers en 22 vestigingen tellend dienstverlenend bedrijf op het gebied van schoonmaak, calamiteiten, asbestsanering, facility management en specialistische reiniging. Nieuw is ook dat zowel Dolmans Facilitaire Diensten (wordt: ‘Dolmans Schoonmaak Diensten’) als Dolmans de Jong Milieutechniek (wordt: ‘Dolmans Milieu Techniek) een nieuwe bedrijfsnaam heeft gekregen. Daarnaast zijn de namen Dolmans Calamiteiten Diensten, Dolmans Specialistische Reiniging en Dolmans Facility Management gehandhaafd en hetzelfde geldt voor de zusterbedrijven Trition en Qbuild.

Naast een nieuwe merkbelofte heeft Dolmans ook haar kernwaardes, merk-missie/visie opnieuw beschreven. ‘Gewoon doen wat de klant van ons verwacht zorgt voor tevreden klanten, maar wij willen gaan voor enthousiaste klanten.’ aldus Berthil Dolmans, algemeen directeur Dolmans Groep. ‘Met de komst van onze nieuwe corporate identity zijn we met alle entiteiten gaan nadenken hoe wij onze klanten enthousiast kunnen maken. Hoe wij ze elke dag weer een goed gevoel kunnen geven. Zo zijn wij ook aan onze nieuwe merkbelofte gekomen. Gegarandeerd een goed gevoel.’

Binnen Dolmans is gekeken naar de positie in de markt en is aan klanten gevraagd hoe zij Dolmans zien. Hieruit kon de conclusie getrokken worden dat men Dolmans ziet als specialist en dat men ook graag geholpen wil worden door een specialist. Of het nu gaat om glasbewassing, hulp na een calamiteit, dagelijkse schoonmaak, gevelreiniging, ondersteuning op facilitair vlak of asbest saneren. De Dolmans Groep staat voor één groep van specialisten en wil de klantbeleving op dit vlak ook gaan versterken.

Gerelateerde artikelen

EMN Beaujolais Party dit jaar op 20 november in Rotterdam

Claims | 16-10-2025

De derde donderdag van november  is traditiegetrouw de dag dat de nieuwe Beaujolais Primeur op de markt komt . Maar ook de dag dat EMN haar jaarlijkse Beaujolais Party  organiseert met haar relaties uit de branche. Deze bijeenkomst wordt op donderdag 20 november a.s. van  17:00 – 20:30 uur gehouden in  Bar-Restaurant PRACHTIG, Willemsplein 77, 3016 DR, […]

LRGD-symposium op 27 november:  Goed deskundigenonderzoek leidt tot een goed deskundigenbericht. Of niet? De valkuilen.

Claims | 15-10-2025

Op 27 november 2025 organiseert het LRGD haar jaarlijkse symposium. Het thema is:Goed deskundigenonderzoek leidt tot een goed deskundigenbericht. Of niet? De valkuilen. De bijeenkomst vindt plaats bij Valk Houten.   Het onderzoek van een deskundige vangt veelal aan met een benoemingsvonnis. Daarin worden de door partijen aangereikte en door de rechter overgenomen vragen gesteld […]

Onderzoek CPB: Bij één op de drie Nederlanders overstijgt schade na overstroming financiële draagkracht

Claims | 26-09-2025

  “De verwachte financiële schade (het overstromingsrisico) is voor vrijwel alle huishoudens beperkt van omvang, maar als overstromingen zich daadwerkelijk voordoen kan de schade voor huishoudens fors zijn. Ook als we rekening houden met verzekeringen en tegemoetkomingen is de schade voor een deel van de huishoudens hoog ten opzichte van hun draagkracht”. Dat stelt het […]

Cyberverzekerden winnen terrein op aanvallers, maar uitdagingen in de toeleveringsketen blijven bestaan

Claims | 26-09-2025

Ondanks het toenemende aantal aanvallen blijkt uit een analyse van cyberclaims bij Allianz Commercial dat de ernst van de claims in de eerste helft van 2025 tot nu toe met 50% is afgenomen en de frequentie van grote claims met 30%, dankzij de verbeterde detectie- en responscapaciteiten van grotere bedrijven. Het groeiende risicolandschap vergroot echter […]

Meld je aan voor de nieuwsbrief

"*" geeft vereiste velden aan

F.J. Ebbensstraat 81, 4007 WJ Tiel

info@riskenbusiness.nl

0344-633356 of 06-20490063

Linkedin
  • Nieuws
  • Risks
  • Insurance
  • Claims
  • Risk – en Schadetransfers
  • Nieuwsbrief
  • Magazine
  • Evenementen
  • Over
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
  • Cookie beleid
Ik wil adverteren
© 2025 Risk & Business

 | Design & Development door WP Masters

Manage Consent
To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Functional Altijd actief
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
View preferences
{title} {title} {title}