Dolmans presenteert een nieuw merkverhaal en lanceert een nieuwe pay-off, huisstijl en website. Onder het credo ‘Aandacht vóór alles’ zet het bedrijf zich maximaal in voor een veilige en gezonde omgeving. Dat doet Dolmans met een breed palet aan diensten, van reconditionering tot schimmelsanering en van lekdetectie tot plaagdierpreventie.
“Deze stap is een weerspiegeling van ons commitment aan onze klanten en medewerkers”, vertelt Laura Hopman, marketing & sales manager bij Dolmans Groep. “We hebben geluisterd naar wat voor hen echt belangrijk is en dat omgezet in een overkoepelend concept waar al onze diensten en expertise samenkomen. Hiervoor hebben we een volledig vernieuwde huisstijl gerealiseerd, inclusief website én een bedrijfsbrochure.”
Onder het motto ‘Aandacht vóór alles’ onderstreept Dolmans wat het bedrijf altijd al heeft gedaan en waar het zich voor blijft inzetten. “De website zorgt ervoor dat alle diensten die Dolmans in de familie van de merken aanbiedt, van preventie tot herstel, op één plek te vinden zijn. De benodigde expertise is daardoor altijd binnen handbereik, waardoor de specialisten van Dolmans klanten nog beter en sneller van dienst kunnen zijn.”