Dolmans Groep versterkt dienst grote en complexe schades

Dolmans Groep versterkt haar dienst grote en complexe schades, eerder bekend als industriële schades. Deze dienst richt zich op de volledige projectcoördinatie van omvangrijke en complexe schades, zoals grote branden of waterschade bij bedrijven, woningcomplexen of zorginstellingen.

De uitvoering gebeurt door Dolmans Calamiteiten Diensten, in nauwe samenwerking met andere Dolmans-labels zoals AREPA Benelux, Trition en Dolmans Preventie en Hygiëne Diensten. “Volledige regie bij grootschalige calamiteiten. Binnen twee  uur ter plaatse, door het hele land”, aldus het calamiteitenbedrijf.

“Bij grote calamiteiten is snelheid essentieel, maar overzicht en structuur zijn minstens zo belangrijk,” vertelt Milco, manager grote en complexe schades bij Dolmans. “Wij zorgen voor rust in de chaos. Binnen twee uur zijn we ter plaatse, en vanaf dat moment nemen we de volledige regie op ons, met één vast aanspreekpunt voor de klant en een strak georganiseerd proces.”

Dolmans benoemt een vijftal aspecten waarin zij zich naar eigen zeggen onderscheidt in haar dienstverlening: een snelle inzetbaarheid ( binnen twee uur ter plaatse, 24/7), de schaalbaarheid (landelijke inzetbaarheid middels 700 specialisten verdeeld over 34 vestigingen), transparant projectmanagement (inzicht in kosten en planning), continuïteit voor de klant( herstelwerkzaamheden worden zo georganiseerd dat bedrijfsprocessen zo veel mogelijk kunnen doorgaan) en veiligheid (Van de eerste inspectie tot de afronding met maximale aandacht voor veiligheid en risicobeheersing).

Volgens Dolmans speelt het nieuwe label AREPA, specialist in technische reconditionering, een sleutelrol in het herstelproces. “ Bij technische schade is snelheid van cruciaal belang om verdere schade aan installaties en apparatuur te voorkomen. Dankzij deze samenwerking kunnen we snel schakelen.”

Bekijk video over grote en complexe schades:    https://www.youtube.com/watch?v=At_RFVcAeB8

Foto’s Dolmans