Dolmans Calamiteiten Diensten heeft een nieuwe app ontwikkeld waarmee opdrachtgevers een calamiteit 24/7 direct kunnen melden aan de dienstdoende manager in de regio: de Dolmans Calamiteiten Diensten App. De app is vooral bestemd voor schade-experts en salvagecoördinatoren, maar desgewenst kunnen langs deze moderne weg bij brand-, stormschade, wateroverlast, een explosie of inbraak ook vastgoedbedrijven, woningbouwcorporaties, schadebehandelaars van verzekeraars en volmachtbedrijven, gemeenten, gedupeerde particulieren en bedrijven en overige instanties hiervan gebruik maken. ”Daarmee zijn wij in het vervolg bij een calamiteit nog sneller en beter bereikbaar”, benadrukt het reconditioneringsbedrijf.
Met de ‘Dolmans Calamiteiten Diensten App’ kunnen opdrachtgevers buiten kantoortijden direct de dienstdoende managers aan de telefoon krijgen. “In de hectiek van het moment hoeven betrokkenen geen telefoonnummers meer op te zoeken maar kunnen ze door ons direct bereiken door de app op te starten”, aldus Dolmans. “Bij gebruik van de app geeft men simpel aan in welke regio de calamiteit heeft plaats gevonden. Dit kan door de postcode in te voeren of op het landkaartje te tikken. Door de regio te bevestigen, maakt de telefoon automatisch verbinding met de betrokken dienstdoende manager”
De app is beschikbaar voor zowel IOS als Android toestellen en is gratis te downloaden. De app is te downloaden via:
IOS: https://itunes.apple.com/nl/app/dolmans-calamiteiten/id1055594801?mt=8
Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.appedemic.dolmans.calamiteiten