CED presenteert dit najaar ‘een nieuwe brand met een nieuw merkverhaal’

In het najaar presenteert CED; een vernieuwde brand met een nieuw merkverhaal. “Voor mij voelt dat echt als de bekrachtiging van het nieuwe CED. Ik weet zeker dat we met onze nieuwe uitstraling de markt gaan verrassen, maar vooral willen we onze klanten blijven inspireren om hun ambities waar te maken.” Dat vertelt Marcel van Dijk, directeur marketing & sales buij CED, in de vandaag gepubliceerde ‘Zomerserie’ van AM

Op de vraag hoe hij 2016 tot nu toe zou willen kenschetsen, antwoordt hij met: “2016 voelt voor mij vooral als het jaar waarin alle uitgezette activiteiten samenkomen. Drie jaar geleden zijn we bij CED de uitdaging aangegaan om de organisatie te transformeren van een expertisekantoor naar een full service dienstverlener in het schadedomein, van melding tot aan herstel. Met de overname van alarmcentrale SOS International begin dit jaar, is onze positie verder versterkt en hebben we een gerenommeerde speler toegevoegd aan onze organisatie op het gebied van hulpverlening. Tevens hebben we de eerste helft van dit jaar met succes het nieuwe CED schadeplatform aan de markt geïntroduceerd en hebben we veel nieuwe klanten kunnen aansluiten op ons herstelplatform. Als er zoveel ambities tegelijkertijd uitkomen, zorgt dat voor enorm veel energie in een organisatie.”