Claims Corporation Network B.V. / ExperNed B.V. hebben met ingamg van vandaag (16 december 2025) de volledige klantenportefeuille van 112schade en 112automotive overgenomen. “Met deze overname waarborgt CCN B.V. de continuïteit van alle lopende en toekomstige regreszaken voor betrokken klanten, zowel nationaal als internationaal.
De overname is gericht op het veiligstellen van een professionele en ononderbroken dienstverlening voor gedupeerden. CCN B.V. zal alle bestaande dossiers integraal opvolgen, beheren en afwikkelen, met nadrukkelijke focus op het belang van de betrokken cliënten.”
Dankzij haar jarenlange ervaring in schadeafhandeling en regres, inclusief grensoverschrijdende dossiers binnen en buiten de Green Card-regio, is CCN B.V. in staat om de dienstverlening op minimaal gelijkwaardig, en waar mogelijk op hoger niveau voort te zetten. Klanten van 112schade en 112automotive kunnen erop vertrouwen dat hun belangen zorgvuldig, transparant en voortvarend worden behartigd.
Alle lopende dossiers blijven ongewijzigd van kracht en worden zonder onderbreking door CCN B.V. behandeld. Klanten worden hierover persoonlijk geïnformeerd en kunnen voor vragen of nadere toelichting rechtstreeks contact opnemen met CCN B.V. “Met deze stap onderstreept CCN B.V. haar commitment aan de markt en haar verantwoordelijkheid richting gedupeerden om schadezaken professioneel, onafhankelijk en duurzaam af te wikkelen – vandaag én in de toekomst.”














