Bedrijven zetten meer in op automatisering door personeelstekort
Nieuwsbrief | 09-06-2026Bijna twee derde van de bedrijven heeft last van een personeelstekort. De meeste bedrijven zetten meer in op automatisering om hiermee om te gaan. Grote bedrijven en bedrijven in de informatie en communicatie doen dit het vaakst. Dit meldt het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) op basis van de Conjunctuurenquête Nederland, die wordt […]










