NN ziet klanttevredenheid makelaars verder toenemen

Van ‘7,6’ in 2021, via 7,8’ vorig jaar naar een ‘7,9’dit jaar. NN haalt steeds hogere klanttevredenheidscijfers, zo blijkt uit een interview met de beide directeuren Arjan Nollen en Laurens Schox in verzekeringsvakblad AM.

De over het algemeen positieve resultaten passen volgens Schox bij de bouw van een duurzame beursomgeving waarbij wordt ingezet op kennis, kunde en kwaliteit. “Dat is een continu proces. We hebben dit jaar meer underwriters kunnen aannemen en we hebben de administratie verbeterd door dit samen te voegen in één centraal team.


Er is volgens NN bij de makelaars ‘best wat positieve feedback’, maar er zijn natuurlijk ook verbeterpunten. “We hebben het afgelopen jaar bijvoorbeeld hard gewerkt aan de reactietermijnen in e-ABS, het systeem van VNAB, en dat is zichtbaar. NN gaat in 95% van de gevallen voor maximaal vijftien werkdagen. Dat halen we op dit moment wel. We zitten op 97% binnen tien werkdagen. Nu moeten we zorgen dat we dit niveau ook halen voor de termijn van maximaal vijf dagen. Daar zetten we dit jaar verder op in.”

NN organiseert ook dit jaar weer een netwerkevent: op 29 september.

Het volledige interview in AM vindt u hier : https://www.amweb.nl/142288/nn-blikt-vooruit-op-stabiele-prolongatieperiode-misschien-is-saai-wel-goed